
Верстат призначений для обробки колісних пар тягового рухомого складу і вагонів з демонтованими букси і корпусами редукторів.
Основними споживачами даних верстатів є:
Випущено 10 верстатів.
КОНСТРУКТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ:
Портальна компоновка забезпечує достатню жорсткість і дозволяє встановлювати верстати в технологічну лінію для ремонту колісних пар. Автоматизація більшості технологічних операцій і управління системою ЧПУ обумовлює високу точність і продуктивність обробки, збільшує допустиму кількість відновлювальних переточок і робочий ресурс колісної пари.
| Параметр | Значення |
|---|---|
| Граничні розміри встановлюваної колісної пари: | |
| - Діаметри по колу катання, мм | 800 – 1 250 |
| - Довжина осі, мм | 2 020 – 2 550 |
| Найбільша маса оброблюваних колісних пар, кг | 4 000 |
| Ширина колії, мм | 1 520 |
| Ширина обода, мм | 130 – 140 |
| Найбільший перетин держака різця, мм | 50 х 55 |
| Дискретність завдання переміщень, мкм | 1 |
| Кількість керованих осей координат, шт | 4 |
| Кількість одночасно керованих осей координат, мм | 4 |
| Межі робочих подач супортів: | |
| - поздовжня, мм/хв | 1 – 50 |
| - поперечна, мм/хв | 1 – 50 |
| Швидкість установчих поздовжніх і поперечних переміщень супорта, м/хв | 3 |
| Кількість ступенів частот обертання планшайб | безступінчасте |
| Межі частот обертання планшайб, об/хв | 5 – 30 |
| Найбільший крутний момент на шпинделі, кН м | 26 |
| Швидкість підйому домкрата, мм/хв | 1 100 |